Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DIAGNOSTICKÉ ÚSTAVY, VÝCHOVNÉ ÚSTAVY, DĚTSKÉ DOMOVY, DĚTSKÉ DOMOVY SE ŠKOLOU A STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE > 4.3 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY SLEDUJÍ VZDĚLÁVACÍ POKROK KAŽDÉHO DÍTĚTE A PŘI PLÁNOVÁNÍ A REALIZACI VZDĚLÁVÁNÍ ZOHLEDŇUJÍ INDIVIDUÁLNÍ POTŘEBY DĚTÍ.

4.3 Pedagogové systematicky sledují vzdělávací pokrok každého dítěte a při plánování a realizaci vzdělávání zohledňují individuální potřeby dětí.


Pedagogové systematicky sledují a zohledňují vývoj, procesy výchovy a vzdělávání a vzdělávací výsledky každého dítěte a pravidelně poskytují dětem účinnou zpětnou vazbu k jejich práci. K dalšímu pokroku ve vzdělávání nabízejí dětem aktivity, které odpovídají jejich očekávanému nejbližšímu vývoji. Vedou děti k tomu, aby si stanovovaly vzdělávací cíle, formulovaly očekávání od vlastní práce a ve vazbě na tyto stanovené cíle a očekávání pravidelně prováděly sebehodnocení a vzájemné hodnocení.

Předchozí kriterium Následující kriterium