Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DIAGNOSTICKÉ ÚSTAVY, VÝCHOVNÉ ÚSTAVY, DĚTSKÉ DOMOVY, DĚTSKÉ DOMOVY SE ŠKOLOU A STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE > 4.4 PEDAGOGOVÉ SE VE SVÉ PRÁCI ZAMĚŘUJÍ NA SOCIÁLNÍ A OSOBNOSTNÍ ROZVOJ DĚTÍ.

4.4 Pedagogové se ve své práci zaměřují na sociální a osobnostní rozvoj dětí.


Pedagogové pravidelně nabízejí dětem aktivity, které posilují jejich pozitivní sebepojetí a sebevědomí. Vyjadřují očekávání, že všechny děti jsou schopny dosahovat dobrých výsledků, podporují děti v této víře a cíleně eliminují negativa minulosti, přítomná v anamnéze dítěte. Užívají výchovně-vzdělávacích strategií, které pomáhají dětem vytvářet pozitivní vztahy a učit se vzájemně spolupracovat, respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy.

Předchozí kriterium