Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DIAGNOSTICKÉ ÚSTAVY, VÝCHOVNÉ ÚSTAVY, DĚTSKÉ DOMOVY, DĚTSKÉ DOMOVY SE ŠKOLOU A STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE > 4.2 PEDAGOGOVÉ VYUŽÍVAJÍ ŠIROKÉ SPEKTRUM VÝCHOVNĚ-VZDĚLÁVACÍCH STRATEGIÍ PRO NAPLNĚNÍ STANOVENÝCH CÍLŮ.

4.2 Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílů.


Pedagogové volí formy a metody vzdělávání tak, aby odpovídaly stanoveným výchovně-vzdělávacím cílům, a vytvářejí pozitivní klima podporující vzdělávání. Vzdělávání je srozumitelné a dobře organizačně zvládnuté. Ve vzdělávání jsou účelně zastoupeny různé metody a formy (např. individuální práce dětí, spolupráce dětí v menších skupinách a společná práce). Pedagogové nabízejí dětem aktivity podporující objevování, experimentování, kladení otázek, tvořivost, autonomii a iniciativu každého z dětí. Ukazují dětem souvislost toho, co se naučily v zařízení, s běžnými reálnými situacemi. Trvale rozvíjejí schopnost dětí účelně využívat různé informační zdroje a dovednosti potřebné pro úspěšné uplatnění v moderní společnosti.

Předchozí kriterium Následující kriterium