Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DIAGNOSTICKÉ ÚSTAVY, VÝCHOVNÉ ÚSTAVY, DĚTSKÉ DOMOVY, DĚTSKÉ DOMOVY SE ŠKOLOU A STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE > 4.1 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY PROMÝŠLEJÍ A PŘIPRAVUJÍ VZDĚLÁVÁNÍ V SOULADU S VĚDOMOSTNÍMI, DOVEDNOSTNÍMI I POSTOJOVÝMI CÍLI DEFINOVANÝMI V KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTECH ZAŘÍZENÍ A POTŘEBAMI DĚTÍ.

4.1 Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují vzdělávání v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech zařízení a potřebami dětí.


Vzdělávání je promyšlené a realizované v souladu s kurikulárními dokumenty, na základě dosavadních znalostí a zkušeností dětí a s přihlédnutím k jejich specifickým potřebám. Budují u dětí motivaci ke vzdělávání, rozvíjejí všechny složky vzdělávacích cílů a podněcují děti ke kritickému myšlení. Vytvářejí návyky na účelné využívání volného času. Na děti kladou přiměřené a srozumitelné požadavky, seznamují děti s výchovně-vzdělávacími cíli a vedou je k vlastnímu vyhodnocování jejich dosahování.

Následující kriterium