Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DIAGNOSTICKÉ ÚSTAVY, VÝCHOVNÉ ÚSTAVY, DĚTSKÉ DOMOVY, DĚTSKÉ DOMOVY SE ŠKOLOU A STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE > 5.4 ZAŘÍZENÍ SLEDUJE A VYHODNOCUJE ÚSPĚŠNOST DĚTÍ V PRŮBĚHU, PŘI UKONČOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ ČI PROFESNÍ DRÁZE A AKTIVNĚ S VÝSLEDKY PRACUJE V ZÁJMU ZKVALITNĚNÍ VZDĚLÁVÁNÍ.

5.4 Zařízení sleduje a vyhodnocuje úspěšnost dětí v průběhu, při ukončování vzdělávání a v dalším vzdělávání či profesní dráze a aktivně s výsledky pracuje v zájmu zkvalitnění vzdělávání.


Zařízení efektivně vyhodnocuje úspěšnost dětí v průběhu a ukončování jejich vzdělávání na všech úrovních řízení pedagogického procesu, umí doložit procesy a výsledky tohoto hodnocení a dokáže zpracovat opatření, která vedou ke zkvalitňování procesu hodnocení úspěšnosti dětí. S výsledky hodnocení cíleně pracuje vedení zařízení i pedagogové a jejich činnosti i opatření směřují ke zkvalitňování vzdělávání dětí a ke snižování jejich neúspěšnosti. Zařízení má dlouhodobě zavedený účinný systém pro zjišťování úspěšnosti svých absolventů, získané poznatky dokáže efektivně využít pro svůj další rozvoj. Zařízení má přesně specifikovány způsoby následné podpory a poradenství pro mladého dospělého, který opustí péči, a tyto způsoby respektují specifické potřeby mladého dospělého a kladou důraz na zachování a udržení vztahů dítěte, které si v zařízení vytvořilo.

Předchozí kriterium