Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DIAGNOSTICKÉ ÚSTAVY, VÝCHOVNÉ ÚSTAVY, DĚTSKÉ DOMOVY, DĚTSKÉ DOMOVY SE ŠKOLOU A STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE > 5.3 DĚTI JSOU MOTIVOVÁNY K DOSAHOVÁNÍ DOBRÝCH VÝSLEDKŮ A PROJEVUJÍ SOCIÁLNÍ A OSOBNOSTNÍ KOMPETENCE A OBČANSKÉ HODNOTY.

5.3 Děti jsou motivovány k dosahování dobrých výsledků a projevují sociální a osobnostní kompetence a občanské hodnoty.


Zařízení má zavedený účinný systém podpory motivace dětí ke vzdělávání a k dosahování úspěšnosti ve vzdělávání. Vedením zařízení, pedagogy a ve spolupráci se sociálními partnery jsou účinně realizovány aktivity zaměřené na sociální, občanský a osobnostní rozvoj dětí. Děti jsou schopny získané kompetence v průběhu vzdělávání opakovaně prokazovat. Zařízení aktivně vytváří vhodné podmínky pro zapojení co nejvyššího počtu dětí do přehlídek, projektových činností a soutěží s ohledem na jejich individuální předpoklady, dosahované výsledky pravidelně vyhodnocuje a oceňuje.

Předchozí kriterium Následující kriterium