Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DIAGNOSTICKÉ ÚSTAVY, VÝCHOVNÉ ÚSTAVY, DĚTSKÉ DOMOVY, DĚTSKÉ DOMOVY SE ŠKOLOU A STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE > 2.1 VEDENÍ ZAŘÍZENÍ AKTIVNĚ ŘÍDÍ, PRAVIDELNĚ MONITORUJE A VYHODNOCUJE PRÁCI ZAŘÍZENÍ A PŘIJÍMÁ ÚČINNÁ OPATŘENÍ.

2.1 Vedení zařízení aktivně řídí, pravidelně monitoruje a vyhodnocuje práci zařízení a přijímá účinná opatření.


Vedení zařízení aktivně řídí pedagogické procesy na úrovni zařízení. Podněcuje pedagogický rozvoj zařízení v souladu s koncepcí rozvoje zařízení. Systematicky vyhodnocuje stav ve všech důležitých oblastech pedagogických procesů (výchovy a vzdělávání), ale i v oblasti řízení zařízení. Systém autoevaluace zařízení je promyšlený. Procesy řízení i vyhodnocování jsou prováděny efektivně, tak, aby vytvářely podmínky pro zkvalitňování výchovy a vzdělávání každého dítěte. Vyhodnocována je i účinnost opatření zaváděných ke zlepšení stavu. Při řízení vedení zařízení respektuje všechny relevantní právní předpisy.

Následující kriterium