Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ŠKOLNÍ DRUŽINY A ŠKOLNÍ KLUBY > 2.2 VEDENÍ ŠKOLNÍ DRUŽINY AKTIVNĚ VYTVÁŘÍ ZDRAVÉ ŠKOLNÍ KLIMA – PEČUJE O VZTAHY MEZI PEDAGOGY, ŽÁKY I VZÁJEMNÉ VZTAHY MEZI PEDAGOGY A ŽÁKY A JEJICH RODIČI A O VZÁJEMNOU SPOLUPRÁCI VŠECH AKTÉRŮ.

2.2 Vedení školní družiny aktivně vytváří zdravé školní klima – pečuje o vztahy mezi pedagogy, žáky i vzájemné vztahy mezi pedagogy a žáky a jejich rodiči a o vzájemnou spolupráci všech aktérů.


Vedení školní družiny aktivně vytváří pozitivní klima, které podporuje vzdělávání každého žáka. Vlastní prostředí školní družiny, čistota a estetická úprava vnitřních prostor i okolí napomáhají pozitivnímu klimatu. Pozitivní klima se projevuje v dobrých prosociálních vztazích mezi pedagogy navzájem, mezi pedagogy a žáky, mezi žáky navzájem i mezi rodiči a vedením školní družiny a pedagogy. Žáci jsou ve školní družině respektováni a dodržují pravidla, na jejichž formulování mají možnost se podílet. Pedagogové aktivně přispívají k rozvoji školní družiny. Vedení školní družiny vytváří efektivně podmínky pro rozvoj pedagogické spolupráce mezi pedagogy a v průběhu roku také dostatek příležitostí pro vzájemnou spolupráci pedagogů a rodičů. Nástroje ke sledování a vyhodnocování školního klimatu jsou účinně užívány tak, aby napomáhaly jeho zlepšování.

Předchozí kriterium Následující kriterium