Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ŠKOLNÍ DRUŽINY A ŠKOLNÍ KLUBY > 2.3 VEDENÍ ŠKOLNÍ DRUŽINY USILUJE O ZAJIŠTĚNÍ OPTIMÁLNÍCH PERSONÁLNÍCH PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ, CÍLENĚ PEČUJE O NAPLNĚNÍ RELEVANTNÍCH POTŘEB KAŽDÉHO PEDAGOGA A JEHO PROFESNÍ ROZVOJ, VYTVÁŘÍ PODMÍNKY PRO VÝMĚNU PEDAGOGICKÝCH ZKUŠENOSTÍ S DALŠÍMI ŠKOLAMI A ÚČINNĚ PODPORUJE ZAČÍNAJÍCÍ PEDAGOGY.

2.3 Vedení školní družiny usiluje o zajištění optimálních personálních podmínek pro vzdělávání, cíleně pečuje o naplnění relevantních potřeb každého pedagoga a jeho profesní rozvoj, vytváří podmínky pro výměnu pedagogických zkušeností s dalšími školami a účinně podporuje začínající pedagogy.


Vedení školní družiny provádí systematické hodnocení práce pedagogů a poskytuje jim pravidelně užitečnou zpětnou vazbu k jejich práci. Na základě hodnocení plánuje spolu s pedagogy jejich další profesní rozvoj. Vedení školní družiny úspěšně motivuje pedagogy k sebehodnocení a ke vzájemnému poskytování užitečné zpětné vazby. Aktivně a účinně podněcuje profesní rozvoj pedagogů rozmanitými efektivními formami a vytváří podmínky pro jejich realizaci. Školní družina cíleně podporuje rozvoj pedagogických schopností začínajících pedagogů, pro něž má funkční a účinný adaptační program.

Předchozí kriterium Následující kriterium