Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ŠKOLNÍ DRUŽINY A ŠKOLNÍ KLUBY > 2.1 VEDENÍ ŠKOLNÍ DRUŽINY AKTIVNĚ ŘÍDÍ, PRAVIDELNĚ MONITORUJE A VYHODNOCUJE PRÁCI ŠKOLNÍ DRUŽINY A PŘIJÍMÁ ÚČINNÁ OPATŘENÍ.

2.1 Vedení školní družiny aktivně řídí, pravidelně monitoruje a vyhodnocuje práci školní družiny a přijímá účinná opatření.


Vedení školní družiny aktivně řídí pedagogické procesy na úrovni školní družiny. Podněcuje pedagogický rozvoj školní družiny v souladu s koncepcí rozvoje školní družiny. Systematicky vyhodnocuje stav ve všech důležitých oblastech pedagogických procesů (zájmového vzdělávání), ale i v oblasti řízení školní družiny. Systém autoevaluace školní družiny je promyšlený. Procesy řízení i vyhodnocování jsou prováděny efektivně tak, aby vytvářely podmínky pro zkvalitňování zájmového vzdělávání každého žáka. Vyhodnocována je i účinnost opatření zaváděných ke zlepšení stavu. Při řízení vedení školní družiny respektuje všechny relevantní právní předpisy.

Následující kriterium