Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > VYŠŠÍ ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ > 4.2 PEDAGOGOVÉ VYUŽÍVAJÍ VHODNÉ SPEKTRUM VÝCHOVNĚ-VZDĚLÁVACÍCH STRATEGIÍ PRO NAPLNĚNÍ STANOVENÝCH CÍLŮ PROFESNÍHO ODBORNÉHO VZDĚLÁNÍ.

4.2 Pedagogové využívají vhodné spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílů profesního odborného vzdělání.


Pedagogové volí formy a metody výuky tak, aby odpovídaly stanoveným výukovým cílům, a podněcují pozitivní kulturu studia a práce podporující účinné učení. Teoretická i praktická příprava je pro studenty srozumitelná a dobře organizačně zvládnutá. Je v ní účelně zastoupena individuální práce studentů, spolupráce v menších skupinách a společná práce celé studijní skupiny. Pedagogové nabízejí studentům aktivity a metody učení podporující přímou profesní zkušenost, kritické myšlení, experimentování, tvořivost, autonomii a iniciativu. Využívají metod, jimiž se studenti učí aplikovat teoretické i praktické poznatky v každodenním životě a v reálných profesních situacích, včetně metod aktivního, kooperativního a samostatného učení. Trvale rozvíjejí schopnost studentů účelně využívat různé informační zdroje a dovednosti potřebné pro úspěšné uplatnění v moderní společnosti. Formativní i sumativní hodnocení odrážejí charakter a metodiku specifického prostředí profesně zaměřeného terciárního vzdělávání a zohledňují komplexní naplnění stanovených výstupů z učení.

Předchozí kriterium Následující kriterium