Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > VYŠŠÍ ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ > 4.3 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY SLEDUJÍ VZDĚLÁVACÍ POKROK KAŽDÉHO STUDENTA A PŘI PLÁNOVÁNÍ A REALIZACI VÝUKY ZOHLEDŇUJÍ INDIVIDUÁLNÍ POTŘEBY STUDENTŮ.

4.3 Pedagogové systematicky sledují vzdělávací pokrok každého studenta a při plánování a realizaci výuky zohledňují individuální potřeby studentů.


Pedagogové systematicky sledují a zaznamenávají vývoj, procesy učení a učební výsledky každého studenta, pravidelně jim poskytují zpětnou vazbu k jejich práci. K dalšímu pokroku v učení nabízejí studentům aktivity, které jsou nejvhodnější z hlediska jejich profesního uplatnění (např. učení založené na simulaci, na scénářích, problémově orientované), ale i případného dalšího vzdělávání, včetně vysokoškolského studia. Vedou studenty k tomu, aby si stanovovali reálné vzdělávací cíle, formulovali očekávání od vlastní práce a ve vazbě na tyto stanovené cíle a očekávání prováděli sebehodnocení a vzájemné hodnocení při zvolené vhodné formě.

Předchozí kriterium Následující kriterium