Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ŠKOLSKÁ PORADENSKÁ ZAŘÍZENÍ > 2.2 VEDENÍ ŠPZ AKTIVNĚ VYTVÁŘÍ DŮSTOJNÉ PODMÍNKY PRO POSKYTOVÁNÍ PORADENSKÝCH SLUŽEB – PEČUJE O VZTAHY MEZI PRACOVNÍKY ŠPZ A O VZÁJEMNÉ VZTAHY A SPOLUPRÁCI VŠECH AKTÉRŮ (KLIENTI, ŠKOLY, ZÁKONNÍ ZÁSTUPCI, SPOLUPRACUJÍCÍ ORGANIZACE).

2.2 Vedení ŠPZ aktivně vytváří důstojné podmínky pro poskytování poradenských služeb – pečuje o vztahy mezi pracovníky ŠPZ a o vzájemné vztahy a spolupráci všech aktérů (klienti, školy, zákonní zástupci, spolupracující organizace).


Vedení ŠPZ vytváří výborné podmínky pro vzájemnou spolupráci všech zúčastněných subjektů. Zajišťuje supervize pro všechny odborné pracovníky nebo obdobné formy odborného provázení. Vede pracovníky ŠPZ k tomu, aby mezi sebou konzultovali odborné problémy s cílem zajistit klientovi optimální podmínky pro jeho vzdělávání a osobnostní rozvoj. Vedení ŠPZ vytváří na pracovišti takové klima, ve kterém je respekt ke klientovi a jeho zákonnému zástupci samozřejmostí. Normou je respektování partnerského principu a ochrana osobních a citlivých dat. K tomu má zpracovaný takový postup, který zabezpečuje jednotný přístup ke klientovi u všech pracovníků ŠPZ. Vedení ŠPZ vede pracovníky k tomu, aby i se školami a jejich pedagogy komunikovali na partnerské úrovni, zvažovali jejich názory a jejich možnosti. Při případném střetu zájmů vždy jednají v nejlepším zájmu klienta a v souladu s etickým kodexem poradenského pracovníka.

Předchozí kriterium Následující kriterium