Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DIAGNOSTICKÉ ÚSTAVY, VÝCHOVNÉ ÚSTAVY, DĚTSKÉ DOMOVY, DĚTSKÉ DOMOVY SE ŠKOLOU A STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE > 3.2 PEDAGOGOVÉ DŮSLEDNĚ UPLATŇUJÍ PŘI KOMUNIKACI S DĚTMI, RODIČI A KOLEGY VSTŘÍCNÝ, RESPEKTUJÍCÍ PŘÍSTUP.

3.2 Pedagogové důsledně uplatňují při komunikaci s dětmi, rodiči a kolegy vstřícný, respektující přístup.


Pedagogové komunikují s dětmi zdvořilým a přátelským způsobem. Profesionálně a citlivě reagují na sociální, emocionální, kognitivní a fyzické potřeby jednotlivých dětí. Dětem naslouchají a projevují vstřícnost, zájem a respekt ke každému z nich. Pedagogové jednají s rodiči dětí, kolegy a dalšími členy komunity s respektem. Svým vlastním jednáním modelují a podporují prosociální chování.

Předchozí kriterium Následující kriterium