Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DIAGNOSTICKÉ ÚSTAVY, VÝCHOVNÉ ÚSTAVY, DĚTSKÉ DOMOVY, DĚTSKÉ DOMOVY SE ŠKOLOU A STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE > 1.3 ZAŘÍZENÍ FUNGUJE PODLE JASNÝCH PRAVIDEL UMOŽŇUJÍCÍCH KONSTRUKTIVNÍ KOMUNIKACI VŠECH AKTÉRŮ (VEDENÍ, PEDAGOGOVÉ, RODIČE) A JEJICH PARTICIPACI NA CHODU ZAŘÍZENÍ.

1.3 Zařízení funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu zařízení.


Zařízení má jasně nastavená efektivní pravidla a mechanismy k organizování vlastní činnosti zařízení (vnitřní řád a další vnitřní předpisy), a to v souladu s právními předpisy a koncepcí a strategií rozvoje zařízení. Pedagogové, rodiče i zřizovatel mají k těmto pravidlům a nastaveným mechanismům vhodnou formou přístup. Komunikace o pravidlech s pedagogy a hlavními aktéry vně zařízení je konstruktivní, aktivní a systematická, zařízení pravidelně a aktivně vytváří prostor pro to, aby byli zapojeni do tvorby a racionalizace. Zařízení má jasně nastavený mechanismus přenosu podnětů a jejich projednávání, pedagogům, dětem a rodičům je znám.

Předchozí kriterium Následující kriterium