Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DOMOVY MLÁDEŽE, DOMOVY MLÁDEŽE SE ŠKOLOU A INTERNÁTY > 2.3 VEDENÍ DOMOVA MLÁDEŽE USILUJE O ZAJIŠTĚNÍ OPTIMÁLNÍCH PERSONÁLNÍCH PODMÍNEK PRO VÝCHOVU A VZDĚLÁVÁNÍ, CÍLENĚ PEČUJE O NAPLNĚNÍ RELEVANTNÍCH POTŘEB KAŽDÉHO PEDAGOGA A JEHO PROFESNÍ ROZVOJ, VYTVÁŘÍ PODMÍNKY PRO VÝMĚNU PEDAGOGICKÝCH ZKUŠENOSTÍ S DALŠÍMI DOMOVY MLÁDEŽE A ÚČINNĚ PODPORUJE ZAČÍNAJÍCÍ PEDAGOGY.

2.3 Vedení domova mládeže usiluje o zajištění optimálních personálních podmínek pro výchovu a vzdělávání, cíleně pečuje o naplnění relevantních potřeb každého pedagoga a jeho profesní rozvoj, vytváří podmínky pro výměnu pedagogických zkušeností s dalšími domovy mládeže a účinně podporuje začínající pedagogy.


Vedení domova mládeže provádí systematické hodnocení práce pedagogů a poskytuje jim pravidelně užitečnou zpětnou vazbu k jejich práci. Na základě hodnocení plánuje spolu s pedagogy jejich další profesní rozvoj. Vedení domova mládeže úspěšně motivuje pedagogy k sebehodnocení a ke vzájemnému poskytování užitečné zpětné vazby. Aktivně a účinně podněcuje profesní rozvoj pedagogů rozmanitými efektivními formami a vytváří podmínky pro jejich realizaci. Domov mládeže cíleně podporuje rozvoj pedagogických schopností začínajících pedagogů, pro něž má funkční a účinný adaptační program.

Předchozí kriterium Následující kriterium