Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DOMOVY MLÁDEŽE, DOMOVY MLÁDEŽE SE ŠKOLOU A INTERNÁTY > 2.1 VEDENÍ DOMOVA MLÁDEŽE AKTIVNĚ ŘÍDÍ, PRAVIDELNĚ MONITORUJE A VYHODNOCUJE PRÁCI DOMOVA MLÁDEŽE A PŘIJÍMÁ ÚČINNÁ OPATŘENÍ.

2.1 Vedení domova mládeže aktivně řídí, pravidelně monitoruje a vyhodnocuje práci domova mládeže a přijímá účinná opatření.


Vedení domova mládeže aktivně řídí pedagogické procesy na úrovni domova mládeže. Podněcuje pedagogický rozvoj domova mládeže v souladu s koncepcí rozvoje domova mládeže. Systematicky vyhodnocuje stav ve všech důležitých oblastech pedagogických procesů (vzdělávání), ale i v oblasti řízení domova mládeže. Systém autoevaluace domova mládeže je promyšlený. Procesy řízení i vyhodnocování jsou prováděny efektivně tak, aby vytvářely podmínky zkvalitňování výchovy a vzdělávání každého žáka. Vyhodnocována je i účinnost opatření zaváděných ke zlepšení stavu. Při řízení vedení domova mládeže respektuje všechny relevantní právní předpisy.

Následující kriterium