Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ŠKOLNÍ DRUŽINY A ŠKOLNÍ KLUBY > 1.3 ŠKOLNÍ DRUŽINA FUNGUJE PODLE JASNÝCH PRAVIDEL UMOŽŇUJÍCÍCH KONSTRUKTIVNÍ KOMUNIKACI VŠECH AKTÉRŮ (VEDENÍ, PEDAGOGOVÉ, RODIČE, ÚČASTNÍCI ZÁJMOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ) A JEJICH PARTICIPACI NA CHODU ŠKOLNÍ DRUŽINY.

1.3 Školní družina funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče, účastníci zájmového vzdělávání) a jejich participaci na chodu školní družiny.


Školní družina má jasně nastavená efektivní pravidla a mechanismy k organizování vlastní činnosti (jasné vymezení kompetence vedoucího školní družiny, vnitřní řád školní družiny a další vnitřní předpisy), a to v souladu s právními předpisy a koncepcí a strategií rozvoje školní družiny. Pedagogové, rodiče i zřizovatel mají k těmto pravidlům a nastaveným mechanismům vhodnou formou přístup. Školní družina udržuje konstruktivní komunikaci o pravidlech s pedagogy i účastníky zájmového vzdělávání a hlavními aktéry vně školní družiny (zřizovatel, rodiče), aktivně vytváří prostor pro to, aby byli zapojeni do jejich tvorby a racionalizace. Školní družina má jasně nastavený mechanismus přenosu podnětů a jejich projednávání, pedagogům, účastníkům vzdělávání a jejich rodičům je znám.

Předchozí kriterium Následující kriterium