Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ŠKOLSKÁ PORADENSKÁ ZAŘÍZENÍ > 3.2 PORADENŠTÍ PRACOVNÍCI ŠPZ DŮSLEDNĚ UPLATŇUJÍ PŘI KOMUNIKACI S KLIENTY, ZÁKONNÝMI ZÁSTUPCI A KOLEGY VSTŘÍCNÝ, RESPEKTUJÍCÍ PŘÍSTUP.

3.2 Poradenští pracovníci ŠPZ důsledně uplatňují při komunikaci s klienty, zákonnými zástupci a kolegy vstřícný, respektující přístup.


Poradenští pracovníci ŠPZ komunikují s klienty i všemi ostatními, kteří jsou zapojeni do péče o klienta, zdvořilým a přátelským způsobem. Reagují citlivě na složitost situace, která přivedla klienta do poradenského zařízení, na sociální, emocionální, kognitivní a fyzické potřeby klientů. Všechny osoby zúčastněné na poradenském procesu naslouchají a projevují vstřícnost, zájem a respekt ke každému z nich. Poradenští pracovníci ŠPZ jednají se zákonnými zástupci, kolegy a dalšími členy komunity s respektem. Respektují případná sociální, národnostní a etnická specifika klientů. Krizové situace jsou schopni řešit bezodkladně a ve prospěch klienta. Svým vlastním jednáním modelují a podporují prosociální chování.

Předchozí kriterium Následující kriterium