Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ŠKOLSKÁ PORADENSKÁ ZAŘÍZENÍ > 4.1 PORADENŠTÍ PRACOVNÍCI ŠPZ PŘI DIAGNOSTICE VYUŽÍVAJÍ ADEKVÁTNÍ DIAGNOSTICKÉ NÁSTROJE.

4.1 Poradenští pracovníci ŠPZ při diagnostice využívají adekvátní diagnostické nástroje.


Poradenští pracovníci ŠPZ k určení speciálních vzdělávacích potřeb klienta používají širokou škálu vhodně volených standardizovaných či doporučených diagnostických nástrojů (v případě, že tyto jsou dostupné), umí je správně používat a vyhodnocovat. Pro diagnostiku žáků se znevýhodněním, pro které nejsou na českém trhu upraveny diagnostické nástroje, upravují kvalitně ty, které jsou určeny pro intaktní populaci, a v případě potřeby vytvářejí pomocné diagnostické nástroje vlastní. Při používání nestandardizovaných diagnostických nástrojů postupují v souladu s pravidly vymezenými ve vyhlášce č. 72/2005 Sb., ve znění posledních změn.

Následující kriterium