Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ŠKOLSKÁ PORADENSKÁ ZAŘÍZENÍ > 3.4 PORADENŠTÍ PRACOVNÍCI ŠPZ AKTIVNĚ SPOLUPRACUJÍ NA SVÉM PROFESNÍM ROZVOJI.

3.4 Poradenští pracovníci ŠPZ aktivně spolupracují na svém profesním rozvoji.


Poradenští pracovníci ŠPZ svoji práci pravidelně vyhodnocují. Jsou aktivní v přístupu ke svému profesnímu rozvoji a systematicky si svoji odbornost rozšiřují v rámci DVPP. Pravidelně se účastní kurzů a seminářů k doplnění svého vzdělání a odborných dovedností. Účelně využívají i samostudia a rozmanitých efektivních forem sdílení zkušeností. Systematicky a průběžně se zajímají o nejnovější poznatky teorie i praxe a získané poznatky efektivně uplatňují při poskytování poradenských služeb. Zkušení poradenští pracovníci ŠPZ předávají své zkušenosti a znalosti svým kolegům, seznamují je s novinkami, o kterých se dozvěděli v rámci DVPP, s pověřením vedení ŠPZ působí jako mentoři pro začínající odborné pracovníky. Tak předávají systematicky své zkušenosti s cílem ovlivnit pozitivně kvalitu služeb poradenského systému.

Předchozí kriterium