Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DOMOVY MLÁDEŽE, DOMOVY MLÁDEŽE SE ŠKOLOU A INTERNÁTY > 4.3 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY SLEDUJÍ VÝCHOVNÝ A VZDĚLÁVACÍ POKROK KAŽDÉHO ŽÁKA A PŘI PLÁNOVÁNÍ A REALIZACI VZDĚLÁVÁNÍ ZOHLEDŇUJÍ INDIVIDUÁLNÍ POTŘEBY ŽÁKŮ.

4.3 Pedagogové systematicky sledují výchovný a vzdělávací pokrok každého žáka a při plánování a realizaci vzdělávání zohledňují individuální potřeby žáků.


Pedagogové systematicky sledují a zohledňují vývoj, procesy vzdělávání ve škole a jeho výsledky u každého žáka a pravidelně poskytují žákům účinnou zpětnou vazbu k jejich práci. K dalšímu pokroku ve vzdělávání ve škole nabízejí žákům aktivity, které odpovídají jejich očekávanému nejbližšímu vývoji. Vedou žáky k tomu, aby si stanovovali vzdělávací cíle, formulovali očekávání od vlastní práce a ve vazbě na tyto stanovené cíle a očekávání prováděli sebehodnocení a vzájemné hodnocení.

Předchozí kriterium Následující kriterium