Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DOMOVY MLÁDEŽE, DOMOVY MLÁDEŽE SE ŠKOLOU A INTERNÁTY > 4.1 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY PROMÝŠLEJÍ A PŘIPRAVUJÍ VZDĚLÁVÁNÍ V SOULADU S VĚDOMOSTNÍMI, DOVEDNOSTNÍMI I POSTOJOVÝMI CÍLI DEFINOVANÝMI V KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTECH DOMOVA MLÁDEŽE A POTŘEBAMI ŽÁKŮ.

4.1 Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují vzdělávání v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech domova mládeže a potřebami žáků.


Vzdělávání je promyšlené a realizované v souladu s kurikulárními dokumenty, s přihlédnutím k specifickým potřebám žáků. Při přípravě využívají i spolupráci s odborníky z praxe. Systematicky budují u žáků motivaci k vlastnímu vzdělávání a podněcují žáky ke kritickému myšlení. Na žáky kladou přiměřené a srozumitelné požadavky, seznamují žáky s výchovnými a vzdělávacími cíli a vedou je k vlastnímu vyhodnocování jejich dosahování.

Následující kriterium