Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > DOMOVY MLÁDEŽE, DOMOVY MLÁDEŽE SE ŠKOLOU A INTERNÁTY > 1.3 DOMOV MLÁDEŽE FUNGUJE PODLE JASNÝCH PRAVIDEL UMOŽŇUJÍCÍCH KONSTRUKTIVNÍ KOMUNIKACI VŠECH AKTÉRŮ (VEDENÍ, PEDAGOGOVÉ, RODIČE) A JEJICH PARTICIPACI NA CHODU DOMOVA MLÁDEŽE.

1.3 Domov mládeže funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu domova mládeže.


Domov mládeže má jasně nastavená, efektivní pravidla a mechanismy k organizování vlastní činnosti (vnitřní řád a další vnitřní předpisy), a to v souladu s právními předpisy a vizí a strategií rozvoje domova mládeže. Pedagogové, rodiče, zřizovatel i spolupracující školy mají k těmto pravidlům a nastaveným mechanismům vhodnou formou přístup. Domov mládeže udržuje konstruktivní komunikaci o pravidlech s pedagogy a hlavními aktéry vně domova mládeže (rodiče, zřizovatel, školy, jejichž žáci jsou ubytováni), aktivně vytváří prostor pro to, aby byli zapojeni do jejich tvorby a racionalizace. Domov mládeže má jasně nastavený mechanismus přenosu podnětů a jejich projednávání, pedagogům, žákům i rodičům je znám.

Předchozí kriterium Následující kriterium