Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ŠKOLNÍ DRUŽINY A ŠKOLNÍ KLUBY > 4.1 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY PROMÝŠLEJÍ A PŘIPRAVUJÍ VZDĚLÁVÁNÍ V SOULADU S VĚDOMOSTNÍMI, DOVEDNOSTNÍMI I POSTOJOVÝMI CÍLI DEFINOVANÝMI V KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTECH ŠKOLNÍ DRUŽINY A POTŘEBAMI ŽÁKŮ.

4.1 Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují vzdělávání v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech školní družiny a potřebami žáků.


Zájmové vzdělávání je promyšlené a realizované v souladu s kurikulárními dokumenty, na základě dosavadních znalostí a zkušeností žáků a s přihlédnutím k jejich specifickým potřebám. Pedagogové systematicky vytvářejí u žáků motivaci k zapojení do zájmového vzdělávání, rozvíjejí různé oblasti a podněcují žáky ke kritickému myšlení. Soustředí se také na vybudování nebo posílení jejich motivace k účelným volnočasovým aktivitám a podporu tvořivosti. Na žáky kladou přiměřené a srozumitelné požadavky, seznamují žáky se vzdělávacími cíli a vedou je k vlastnímu vyhodnocování jejich dosahování.

Následující kriterium