Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > VYŠŠÍ ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ > 6.3 ŠKOLA VĚNUJE PATŘIČNOU POZORNOST OSOBNOSTNÍMU ROZVOJI STUDENTŮ, ROZVÍJÍ U NICH OTEVŘENOST, TOLERANCI A RESPEKT VŮČI JINAKOSTI A DBÁ NA TO, ABY ŽÁDNÝ STUDENT NEBYL VYČLEŇOVÁN Z KOLEKTIVU STUDIJNÍ SKUPINY.

6.3 Škola věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji studentů, rozvíjí u nich otevřenost, toleranci a respekt vůči jinakosti a dbá na to, aby žádný student nebyl vyčleňován z kolektivu studijní skupiny.


Pedagogové přistupují ke každému studentovi s respektem a úctou, vytvářejí pro každého studenta rovné příležitosti k jeho zapojení do kolektivu ostatních studentů na základě osvojených profesních kompetencí. Svým jednáním podporují rozvoj učící se komunity, ve které se každý student cítí být přijímán a podporován v rozvoji svého potenciálu. Jsou si vědomi svých vlastních postojů, hodnot, zkušeností i předsudků a jejich případného vlivu na komunikaci se studenty i na celý pedagogický proces. V komunikaci se studenty se vyvarují negativní stereotypizace (např. stereotypů na základě genderu, etnicity, národnosti, náboženství apod.). Škola usiluje o posilování sociálních a personálních dovedností studentů, vytváří studijní prostředí vhodné pro nácvik komunikačních dovedností.

Předchozí kriterium