Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > VYŠŠÍ ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ > 2.3 VEDENÍ ŠKOLY USILUJE O ZAJIŠTĚNÍ OPTIMÁLNÍCH PERSONÁLNÍCH PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ, CÍLENĚ PEČUJE O NAPLNĚNÍ RELEVANTNÍCH POTŘEB KAŽDÉHO PEDAGOGA A JEHO PROFESNÍ ROZVOJ, VYTVÁŘÍ PODMÍNKY PRO VÝMĚNU PEDAGOGICKÝCH ZKUŠENOSTÍ S DALŠÍMI ŠKOLAMI A ÚČINNĚ PODPORUJE ZAČÍNAJÍCÍ PEDAGOGY.

2.3 Vedení školy usiluje o zajištění optimálních personálních podmínek pro vzdělávání, cíleně pečuje o naplnění relevantních potřeb každého pedagoga a jeho profesní rozvoj, vytváří podmínky pro výměnu pedagogických zkušeností s dalšími školami a účinně podporuje začínající pedagogy.


Vedení školy provádí systematické hodnocení práce pedagogů v rámci srozumitelně stanovených povinností a zodpovědností, poskytuje jim pravidelně zpětnou vazbu k jejich práci. Na základě hodnocení plánuje spolu s pedagogy a dalšími pracovníky jejich další profesní rozvoj. Vedení školy motivuje pedagogy k sebehodnocení a vzájemnému hodnocení. Podporuje jejich profesní rozvoj rozmanitými efektivními formami, například koučingem, mentoringem, stážemi pedagogů mimo školu na pracovištích zaměstnavatelů. Škola cíleně podporuje rozvoj pedagogických dovedností začínajících a externích pedagogů, pro něž má funkční a účinný adaptační program. Vedení a pedagogové spolu vedou dialog včetně pravidelného, systematického hodnocení spokojenosti pedagogů a dalších pracovníků školy.

Předchozí kriterium Následující kriterium