Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > VYŠŠÍ ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ > 2.1 VEDENÍ ŠKOLY AKTIVNĚ ŘÍDÍ, PRAVIDELNĚ MONITORUJE A VYHODNOCUJE PRÁCI ŠKOLY A PŘIJÍMÁ ÚČINNÁ OPATŘENÍ.

2.1 Vedení školy aktivně řídí, pravidelně monitoruje a vyhodnocuje práci školy a přijímá účinná opatření.


Vedení školy aktivně řídí pedagogické procesy na úrovni školy s ohledem na charakter profesního vzdělávání. Podněcuje pedagogický rozvoj školy v souladu s koncepcí rozvoje školy. Pravidelně vyhodnocuje stav ve všech důležitých oblastech pedagogických procesů, ale i v oblasti řízení školy. Systém autoevaluace školy je promyšlený se zapojením všech relevantních skupin včetně studentů, absolventů a představitelů praxe. Procesy řízení i vyhodnocování jsou prováděny efektivně tak, aby napomáhaly zkvalitňování vzdělávání každého studenta. Účinnost zaváděných opatření ke zlepšení stavu je pravidelně vyhodnocována. Při řízení vedení školy respektuje všechny relevantní právní předpisy.

Následující kriterium