Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > VYŠŠÍ ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ > 1.3 ŠKOLA FUNGUJE PODLE JASNÝCH PRAVIDEL UMOŽŇUJÍCÍCH ZABEZPEČENÍ KVALITY A KONSTRUKTIVNÍ KOMUNIKACI VŠECH AKTÉRŮ A JEJICH PARTICIPACI NA CHODU ŠKOLY.

1.3 Škola funguje podle jasných pravidel umožňujících zabezpečení kvality a konstruktivní komunikaci všech aktérů a jejich participaci na chodu školy.


Škola má jasně nastavená pravidla a nástroje k organizování vlastní činnosti školy zahrnující celý cyklus vzdělávání (školní řád a další vnitřní předpisy), a to v souladu s právním řádem a koncepcí rozvoje školy. Škola udržuje konstruktivní komunikaci o pravidlech s pedagogy, studenty a dalšími aktéry profesního vzdělávání, dbá na to, aby byli zapojeni do jejich tvorby a racionalizace. Škola má jasně nastavený a účinný mechanismus přenosu rozvojových podnětů a jejich projednávání. Škola má systém vnitřní komunikace (informační systém) odpovídající požadavkům na moderní profesně zaměřené terciární vzdělávání, podporující informovanost studentů, pedagogů, jejich vzájemnou komunikaci a efektivní vzdělávání včetně systematické zpětné vazby. Škola má systém pro sběr, analýzu a využití relevantních informací potřebných pro řízení kvality vzdělávacích programů a dalších aktivit. Systém komunikace zohledňuje potřebu kontaktu, získání a předání relevantních informací a zpětné vazby od dalších relevantních skupin včetně představitelů praxe a absolventů školy. Škola o sobě podává jasné, pravdivé, aktuální, ucelené a snadno dostupné informace.

Předchozí kriterium Následující kriterium